Diensten

In spelvorm keuzes maken
voor een betere online strategie

meer weten ?

Eva Schoonderbeek
Eva Schoonderbeek
Klantrelatiemanager

In één middag meer voortgang
dan in 3 maanden...

Bij veel organisaties worden dezelfde gesprekken gevoerd. Over Online Marketing. Zoveel mogelijkheden! Hadden we dit gesprek niet al een keer of wat gehad? Al die verschillende belangen... Het Dialoogspel Online - het gesprek dat eerder had moeten plaatsvinden.

Accountmanager: "Onze website zou veel meer conversie moeten opleveren."
HR-collega: "We moeten veel meer inzetten op een krachtig werkgeversmerk"
Directeur: "We zouden beter gevonden moeten worden via Google"
Marketing: "We moeten werken aan onze online autoriteit"

Buitelen de meningen bij jullie ook zo over elkaar heen?

Maar wie heeft er nou gelijk? Of misschien allemaal een beetje? Het is best logisch dat veel organisaties worstelen met hun online marketingfocus.

  • Er is weinig kennis en ervaring aanwezig over de verschillende online marketing kanalen. Wat levert het nou op?
  • Er ontbreekt een duidelijke strategie en online marketingfocus.
  • Er zijn allerlei technische beperkingen en tools die niet lekker op elkaar afgestemd lijken te zijn
  • En dan is er nog die verdraaide waan van de dag...

Toch weet iedereen ten diepste wel wat er moet gebeuren.

Het dialoog aangaan > draagvlak creëren > keuzes maken.

het spel in detail...

Het dialoogspel is een workshop van ongeveer 3 - 4 uur. Tijdens deze sessie ontdekken we in spelvorm welke vragen in jullie organisatie leven. Daarmee sluit het spel naadloos aan bij waar jullie over in gesprek willen. De sessie vindt plaats bij jullie op locatie of bij ons in de studio in Amersfoort.

De workshop sluit naadloos aan bij de stap die jullie als organisatie online moeten gaan nemen

12

creatieve spelvormen

9

online marketing doelstellingen

20

online marketing kanalen

25

overtuigende contentformats

12

merkkarakters voor herkenbaarheid

20+

online overtuigings-
principes

20+

tools die online veel leuker maken

200+

voorbeelden, voorbeelden, voorbeelden

Samen met je collega's het dialoog aan

Ga samen in gesprek. Een collega van marketing, een collega van HR en natuurlijk iemand vanuit de sales. Samen rond de tafel. Vanuit Beeldvoerders faciliteren wij het dialoog en gezamenlijk bepalen we de gespreksonderwerpen. Met de uitgebreide verzameling aan inspiratiekaarten komen we gezamenlijk tot een goede online marketing focus. Vanuit draagvlak.

Vraag offerte aan
Pitch Studio in Amersfoort

wat is het dialoogspel online?

Het Dialoogspel Online is een spel dat ontwikkeld is door Beeldvoerders. Aan de hand van acht thema's ga je samen met je collega's in gesprek over alle belangrijke onderwerpen die komen kijken bij een online marketing strategie. Door de interactieve spelvorm passeren alle voor jullie belangrijke thema's en kom je samen tot keuzes.

01

Een zeer gestructureerd dialoog

Bij een Online Marketing Strategie komt veel kijken. Weten wie je klant is, weten hoe je deze online bereikt en natuurlijk: weten hoe je de klant overtuigt. Het Dialoogspel Online is een gestructureerd dialoog. Zodat er niets over het hoofd gezien wordt. Overal is aan gedacht.

02

werken vanuit inspiratie

Goede keuzes maken kan alleen op basis van de juiste inzichten. Daarom verzamelden wij binnen het Dialoogspel Online meer dan 200 voorbeelden. Deze voorbeelden geven je inspiratie. Wat kunnen we leren van de beste voorbeelden uit de markt?

03

samen met je collega's keuzes maken

Keuzes maken in je eentje is nog te overzien. Het wordt al lastiger als je met z'n tweeën tot keuzes moet komen. En al helemaal als je met meerdere collega's keuzes moet maken. Al die belangen. Het Dialoogspel Online zorgt structuur en dwingt je tot het maken van gezamenlijke keuzes.

Wat is de output?

Als resultaat van het dialoogspel ontvangen jullie een terugkoppeling in de vorm van een Digitaal Canvas. Op dit canvas zijn de door jullie gemaakte keuzes zichtbaar. Welke online marketing doelstellingen jullie hebben, via welke kanalen jullie je klant willen bereiken, op welke contentformats jullie in willen zetten etc. De workshop zelf bestaat voor een deel uit inspiratie en kennis delen en voor het andere deel uit samen keuzes maken.

Hoe krijgen we dit allemaal in 3 uurtjes voor elkaar? Over elk van de onderwerpen kan je op zich al 3 uur in gesprek zijn met elkaar. Om te zorgen dat het Dialoogspel focus krijgt, maken we in spelvorm keuzes welke dialoog het beste aansluit bij jullie organisatie. Hebben jullie als organisatie al veel ervaring opgedaan met online marketing, dan sluiten we naadloos aan bij het gesprek die bij jullie gevoerd moet worden. Staan jullie nog helemaal aan het begin, dan pakken we de vragen die op dat moment bij jullie passen.

Vraag offerte aan
Pitch Studio in Amersfoort
Visualiseer jullie focus en ga ervoor!

voor wie is het dialoogspel?

Het Dialoogspel Online is er als jullie website meer moet worden dan alleen een digitaal visitekaartje. Het Dialoogspel Online is bedoeld om 'alle belangen' op tafel te krijgen en met elkaar het focusgesprek aan te gaan. Spelen er bij jullie in de organisatie meerdere belangen? Heb je het gevoel dat niemand 'het gehele spel' overziet? Zijn jullie toe aan de volgende stap in Online Marketing? Dan sluit het Dialoogspel goed aan!

Typische vragen die we in spelvorm aangaan zijn:

  • Wie is onze doelgroep? En waar bevindt deze zich online?
  • Hoe zorgen we voor meer verkeer naar onze website? Vanuit welk kanaal moeten we communiceren?
  • Hoe trekken we de aandacht van onze typische klant? Hoe vallen we op?
  • Hoe overtuigen we potentiële klanten, zodat we meer offerte-aanvragen krijgen?
  • Heeft het zin om in te zetten op vindbaarheid via Google? Of misschien toch Google adverteren? Social media misschien?
  • Hoe positioneren we onszelf sterker dan onze concurrent?
  • Wat kunnen we leren van de online marketing strategie van onze concurrent?
  • Hoe zorgen we voor meer draagvlak & kennis over online kansen in onze organisatie?

Schrijf je in. SAmen met je collega's

Benieuwd naar het Dialoogspel Online? Een offerte ontvangen voor een geheel verzorgde workshop? Als Beeldvoerders zijn we graag actief betrokken om het spel zo goed mogelijk aan te laten sluiten bij de stap die jullie als organisatie moeten gaan zetten.

Vraag offerte aan

veelgestelde vragen over het dialoogspel online

Wat doen jullie eraan om verdere verspreiding van het virus tegen te gaan?

Wij werken met een beperkt aantal mensen op onze eigen locatie. We wassen regelmatig onze handen, we maken handcontactpunten schoon en zorgen ervoor dat we voldoende afstand houden tot elkaar en tot onze gasten. Van onze gasten verwachten wij dat ook zij de richtlijnen van het RIVM volgen.

Wat is het verschil tussen livestreaming & gewone video?

Het korte antwoord: Livestreaming gebeurt live, op één moment. Daardoor creëert het een soort 'event': Je kunt het op dit moment meemaken, samen met tientallen, honderden of duizenden anderen. Omdat het live is, moet het ook in één keer goed gaan (waar we in normale filmopnames vaak met meerdere takes werken). Het fijne van een livestream is wel dat je de opgenomen uitzending vervolgens gewoon kunt downloaden en op andere manieren of momenten opnieuw kunt inzetten, net als gewone films.

Hier een goede vraag over websites & campagnes

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam in dui sed justo efficitur dapibus sit amet non diam. Integer eu tincidunt lorem. Aenean ullamcorper vulputate rutrum. Nullam lacinia felis lectus, in pulvinar augue efficitur a. Proin quis bibendum nisi. Duis nulla nibh, mollis at faucibus at, venenatis at est.

Op basis van welke CMS'en ontwikkelen jullie websites?

Een CMS - een content management systeem - vormt het technische fundament onder je website. Welke 'gereedschap' het best bij jullie past, bepalen we samen met jullie. Als Beeldvoerders werken wij op basis van Wordpress, Webflow & Laravel.

Hoeveel mensen kunnen jullie in de raadzaal in beeld brengen?

Dit hangt uiteraard af van de grootte van de raadzaal. We kunnen een uitzending verzorgen met maximaal vier 'bronnen'. Reken erop dat minimaal één bron nodig is voor de laptop waarop de digitale vergadering te volgen is. Dan blijven er drie bronnen over, dat kunnen camera's zijn maar bijvoorbeeld ook een laptop met een presentatie.

Kunnen jullie ook de beëdiging van nieuwe leden in beeld brengen?

Dat kan zeker. We werken met meerdere camera's (maximaal 3), waardoor we zowel de voorzitter als de griffier als een ander deel van de raadzaal in beeld kunnen brengen.

Wat zijn bloeiversnellers?

Als we het bij Beeldvoerders hebben over bloeiversnellers dan bedoelen we instrumenten of tools die je leven makkelijker maken, maar waar je vooral sneller mee kunt werken. Denk aan automatiseren van processen, gebruik van templates en beeldmateriaal die bij elkaar opgeslagen zijn. Je hele server afstruinen naar die ene foto is verleden tijd. Ook als jij er even niet bent, gaat het werk onverminderd en in stijl gewoon door. Ze werken als een vliegwiel voor je organisatie.

Wat is de waarde van een lange termijn relatie?

Bij Beeldvoerders vinden we een relatie met de klant erg belangrijk. Daar investeren we graag in. Een goed begin voor een jarenlang samenwerking. Als je elkaar kent werk je efficiënter. We leren we jou doelgroep steeds beter kennen, jou verhaal wordt ons verhaal en het resultaat wordt daardoor steeds beter. We worden hiermee echt het verlengstuk van jou marketingafdeling.

Wat is een livestream?

Dit is een livestream.

Wat is jullie drive?

Wat je doet is kopieerbaar, wie je bent niet. Een bekende uitspraak in de marketing en uitgangspunt voor ons werk. Wie jij bent en waar jij voor staat, dat willen wij vangen in beelden, kleuren, creatieve communicatie, websites en noem maar op. Jij bent uniek en dat mag de hele wereld zien! Wij zijn graag de hovenier die jou bedrijf helpt te groeien en te bloeien.

Moeten alle leden aanwezig zijn om te kunnen vergaderen?

Volgens de tijdelijke wet digitale beraadslaging en besluitvorming dient het quorum aanwezig te zijn om een vergadering doorgang te laten vinden. Als leden niet in de digitale vergadering aanwezig zijn of hun verbinding valt weg, dan kan de vergadering doorgaan zolang het quorum aanwezig is. Wordt de digitale vergadering verstoord door technische problemen die alle leden treffen, dan dient de vergadering geschorst te worden.

Waar wordt de vergadering uitgezonden?

Uitzendingen kunnen eenvoudig plaatsvinden op YouTube en Facebook (tegelijkertijd). Andere platforms kunnen ook gebruikt worden, mits ze te koppelen zijn met onze techniek. In een telefoongesprek zijn we hier snel achter.

Kan het bij mij op locatie, of moet ik naar jullie toe komen?

In verband met social distancing blijven wij zoveel mogelijk op onze eigen locatie. Dat betekent dat we geen livestream op andere locaties kunnen verzorgen.

Is interactie met de kijkers ook mogelijk?

Interactie is mogelijk in de vorm van een chat met de kijkers. We streamen via YouTube en tijdens de livestream kunnen kijkers door middel van een chat vragen stellen. De vragen kun je natuurlijk in de livestream beantwoorden. Daarnaast kun je mensen hun vragen laten insturen via bijvoorbeeld WhatsApp, waarna je die vragen kunt behandelen in de livestream.

Kan ik dit niet ook gewoon zelf doen?

Streamen op YouTube kun je prima zelf doen, bijvoorbeeld met je telefoon. Wij helpen je graag met livestreaming als jij je wilt onderscheiden door kwaliteit: Een professionele livestream met meerdere camera's en goed geluid.

Waar wordt de livestream precies uitgezonden?

De livestream wordt uitgezonden op YouTube. Dat kan op je eigen YouTube account, mits je die functie minimaal 24 uur van tevoren hebt geactiveerd. Streamen kan ook altijd via ons kanaal. Als de livestream gestart of ingepland is, maakt YouTube een URL aan. Die URL deel je met de kijkers van je livestream, zodat ze eenvoudig mee kunnen kijken op hun eigen computer, tablet of telefoon.

Hoe wordt bepaald wie wanneer in beeld is?

Eén van onze technici is bij elke vergadering aanwezig om te schakelen tussen de verschillende bronnen: De camera's waarmee aanwezigen in beeld gebracht worden, de digitale vergadering in een video conferencing tool en eventuele andere bronnen zoals een presentatie.

Is dit geschikt voor mij?

Als je ervaring hebt met spreken en geen moeite hebt met het 'live' gevoel: Natuurlijk! Klein voorbehoud: Als je verkouden bent, koorts of keelpijn hebt is het niet verstandig om naar ons toe te komen.

Hoe werkt een autocue?

Hoe kunnen we stemmen in de digitale vergadering?

De tijdelijke wet digitale beraadslaging en besluitvorming bepaalt dat openbare stemmingen hoofdelijk mogen plaatsvinden. Het is hierbij wel belangrijk dat ieder stemmend lid zichtbaar en hoorbaar herkenbaar in beeld is. Dit is uiteraard goed mogelijk in iedere videoconferencingtool. Geheime stemmingen gebeuren per brief.

Wat is het voordeel van een livestream boven bijvoorbeeld een vergadering via Teams of Skype?

Eerst en vooral: Streams op YouTube kun je openbaar publiceren, iedereen kan dan meekijken. In Teams en Skype kun je alleen verbinding maken met je contacten. De kwaliteit van audio en video in een livestream is hoger dan de kwaliteit van videoconferencing tools zoals Teams of Skype en de verbinding is stabieler. Bovendien werken wij met meerdere camerahoeken, professionele microfoons en de mogelijkheid om je eigen presentatie te tonen, waardoor de livestream er professioneel uitziet. Let op: Wil je toch graag via Teams vergaderen, maar wel met de voordelen van meerdere camerahoeken, goed geluid en het tonen van je eigen presentatie? Ook daarmee helpen we je graag verder.

Hoe zit het met hosting?

Hosting is een vak apart. Om onze klanten goed te kunnen helpen, werken wij nauw samen met TRUE voor Managed Hosting.

Kunnen we de uitzendingen later terugkijken?

Live-uitzendingen vinden plaats op YouTube of Facebook (of op een ander gewenst platform). Op deze online platforms kunnen de uitzendingen later ook bekeken worden. Indien gewenst kunnen we een online archief aanleggen van uitzendingen.

Wat kunnen we van Beeldvoerders verwachten?

Altijd een professioneel en doordacht resultaat. Even uit de losse pols een website bij elkaar klikken, zonder plan een film schieten? Dat is niet onze werkwijze. Ons voordeurbeleid passen we hier ook op aan. Vind je nadenken over je merkwaarde geen investering waard, dan zijn we zakelijk gezien geen match. Wil je samen met ons nadenken over je centrale boodschap voor jou klant, dan staan we te popelen om samen aan de slag te gaan en de mooiste resultaten neer te zetten!

Met welke video conferencing tools werken jullie?

Wij kunnen werken met ieder video conferencing systeem, zolang het draait op een laptop van de gemeente die beschikt over een HDMI-uitgang.

Geven jullie ook korting?

Ja. De Coronacrisis bestrijden doen we met elkaar. Als Beeldvoerders dragen wij iedereen die zich hard maakt voor de Coronabestrijding een warm hart toe. Voor zorginstellingen, scholen & NGO's werken we met 35% korting.

Wat is het verschil tussen een webinar en een livestream?

Een webinar is primair gericht op interactie, terwijl je in een livestream vooral aan het zenden bent. Je kunt bij een livestream ook interactie aangaan door middel van chat, maar dat is niet hetzelfde als directe communicatie in beeld met je doelgroep.

Hoe zit het met veiligheid en AVG?

AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) en het opslaan van persoonsgegevens. Een belangrijk en veelomvattend onderwerp. De vraag is: voldoet PandaDoc? De AVG is (internationaal) ook wel bekend als: General Data Protection Regulation (GDPR). Lees hier alles over PanaDoc & GDPR

Meer over PandaDoc & AVG
Hoe lang duurt een PandaDoc implementatietraject?

Voor de implementatie van een PandaDoc-template rekenen we ongeveer 4 - 6 weken. Natuurlijk is dit afhankelijk van datgene wat er al beschikbaar is aan content en fotografie. Vaak wordt er voor de PandaDoc implementatie eerst gewerkt aan offerteteksten door het team Saskia Kerkhof van Winnende Offertes Schrijven.

Meer over offerteteksten
Wat is een leaderpakket?

Wat is bedrijfsfotografie?

Bedrijfsfotografie is een verzamelbegrip van alle fotografie voor jouw organisatie. Geen stockfoto's, maar échte en karaktervolle beelden van jullie organisatie. Mensen doen zaken met mensen en de eerste indruk doet ertoe. Bedrijfsfotografie is breed in te zetten. Laat zien hoe het er achter de schermen aan toe gaat bij jullie!

Wat kost bedrijfsfotografie? Welke tarieven hanteren jullie?

We sturen je graag onze tarievenlijst toe. En tegelijk: prijzen zijn afhankelijk van wensen. We sluiten graag goed aan bij wat jij vraagt, daarom geloven wij wel in dialoog. Zo ontstaat er een helder overzicht van kosten. Passend bij wat het voor jullie moet opleveren.

Hebben jullie ook een eigen fotostudio?

Zeker. En daar zijn we ook erg trots op. Onze fotostudio vind je in Amersfoort. Lekker bereikbaar en flexibel in te zetten voor veel verschillende fotoshoots.

In welke regio werken jullie?

Wij werken als fotografen door heel Nederland heen. Meestal bewegen we ons vanuit Amersfoort door het midden van het land, maar we hebben ook klanten in Noord-Holland, Groningen, Friesland, Limburg & Zeeland.

Eva Schoonderbeek

Klantrelatiemanager

Aandacht geven, problemen oplossen en helpen: dat is waar Eva warm voor loopt. Ze kijkt ernaar uit om je te ontmoeten!

Meer over Evavraag offerte aan
Klantrelatiemanager
.